Δευτέρα 28 Ιουνίου 2021

Η ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΑΤΟΚΤΡΑΤΙΑΣ –ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ (ΜΕΡΟΣ ΣΤ)

  

 

Η ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΑΤΟΚΤΡΑΤΙΑΣ –ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ (ΜΕΡΟΣ ΣΤ)

ΣΤΗΝ ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’’ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑ ΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΡΙΣΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΣΟΒΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΕΠΙ ΔΥΟ ΑΙΩΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑΣ.

Η ΔΥΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗ ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΤΕΛΑΒΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ ΟΔΗΓΗΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΥΠΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ, ΣΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΣΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ, ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’’ ΜΙΛΑΕΙ Η ΚΥΡΙΑ ΓΚΙΟΥΡΑ ΘΕΟΔΩΡΑ, ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΚΟΖΑΝΗΣ,ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ’’ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ ΣΟΥΦΛΕΡΟ. ΓΚΙΟΥΡΑ ΘΕΟΔΩΡΑ, ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΚΟΖΑΝΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: dgkioura@gmail.com -697 7173 042

ΠΗΓΗ

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΤΗΝ ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

... Για όλα τα ανωτέρω ως Πολίτες της Ελληνικής Δημοκρατίας επειδή έτσι και αλλιώς όλες οι αποφάσεις λαμβάνονται επ ́ ονοματί μας, επικαλούμαστε τα Συνταγματικά δικαιώματα μας και αποκηρύσσουμε όλα τα πολιτικά κόμματα γιατί δεν εκπροσωπούν εμάς, τα συμφέροντα μας και τα δικαιώματα μας και αποφασίζουμε να προχωρήσουμε:

ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΈΘΝΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ:

«ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ» Με τους διακριτικούς τίτλους:
«Ε.ΣΥ.», «ΕΛ.ΕΥΣΙΣ» και «ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ»

Στην δημιουργία των συνθηκών για την εγκαθίδρυση της Ελληνικής Δημοκρατίας της μόνης Δημοκρατίας, στην βάση και στις αρχές όπως απορρέουν από την Γραμματεία ως Θεώρημα και ως Πρακτική εφαρμογή.

Στην Εγκαθίδρυση της Ελληνικής Δημοκρατίας με πηγή εξουσίας το κρατείν του Δήμου όπου οι Δημότες είναι πραγματικά πολίτες με πλήρη συμμετοχή επί «κρίσεως και αρχής».

Την επαναφορά όλων των κληρονομικά δικαιωμάτων, δικαίων και περιουσίας του έθνους μας σε όλες τις μορφές τους, πνευματικές, επιστημονικές, τεχνολογικές , τεχνικές, κυβερνητικές, υλικές κλπ.

Καλούμε όλους τους  ́Ελληνες να ενταχθούν στην δημιουργία στον Δήμο τους, Πολιτικής Οντότητας, με την ονομασία «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ» « Ε.ΣΥ.» η οποία είναι η πηγή της εξουσίας της Πολιτείας στην Ελληνική Δημοκρατία για να διεκδικήσουμε ό,τι πραγματικά μας ανήκει.

Η «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ» είναι η οδός για την εγκαθίδρυση της Ελληνικής
Δημοκρατίας.

Η «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ» «Ε.ΣΥ.» αναγνωρίζει ως μόνο και πραγματικό χρέος αυτό που έχουμε ως Έλληνες πολίτες να αναλάβουμε τις ζωές μας και το μέλλον στα χέρια μας, χρέος που έχουμε όχι μόνο προς τον εαυτόν μας αλλά προς ολόκληρο το γένος μας και κυρίως προς τους απογόνου μας, τις νεώτερες και μελλοντικές γενεές.

Η Ελληνική Δημοκρατία προάγει το Ελληνικό αξιακό σύστημα γιατί μόνο μέσα από αυτό ο άνθρωπος οντολογικά παίρνει την θέση που του ανήκει, έτσι ο άνθρωπος είναι Πολίτης ζώντας σε πόλη, παράγοντας πολιτισμό με πλήρη ασφάλεια στην ολότητα με αρμονία και συνοχή.


ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΔΙΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΛΑΝΙΕΣ ΑΞΙΕΣ :

1. ΛΟΓΙΚΗ είναι το μέσον το οποίο οδηγεί στην νόηση η οποία αποδέχεται το ορθόν
και τo υπαρκτόν αποκλειστικά μόνο μέσω της αποδεικτικής διεργασίας.

2. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ η οποία θέτει τον άνθρωπο σε απεριόριστη και διαρκή Δυνατότητα
δυναμικής, και πρωτίστως βουληματικής πορείας προς την αναζήτηση και
εφαρμογή από μέρους του αρχών με την μεγαλύτερη κατά το δυνατόν
νομοτελειακή προσέγγιση.

3. ΑΡΕΤΗ είναι γνωσιακή υπεροχή η οποία αποτυπώνεται σε όλες τις εκδηλώσεις
και αποφάσεις, χωρίς το ίδιον όφελος ή η έπαρση να είναι το κίνητρο.

4. ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ως μέσον για την απόδοση διανεμητικά, διορθωτικά ή και με
αμοιβαιότητα του δικαίου.

5. ΙΣΟΤΗΣ είναι η επακριβώς παροχή ίσων ευκαιριών προς όλους τους πολίτες
χωρίς καμία διάκριση, η αξιοποίηση των ευκαιριών όμως εξαρτάται απο τόν
καθένα πολίτη ξεχωριστά.

6. ΑΦΘΟΝΙΑ είναι η επάρκεια παροχής υλικών και πνευματικών αγαθών καθώς και
ευκαιριών προς όλους τους πολίτες ως απαραίτητη προϋπόθεση για την
αποφυγή φθόνου.

7. ΑΛΗΘΕΙΑ είναι η έξοδος από την οντολογική λήθη και η ταύτιση της νοητικής
λειτουργίας με το υπαρκτό.

8. ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ είναι οτιδήποτε διαπερνώντας μέσα από τις αισθήσεις μας καλύπτει
την ευαισθησία που έχουμε έμφυτη μέσα μας.

9. ΑΡΜΟΝΙΑ η σύγκλιση, η αρμογή, η σύνδεση διαφορετικών, ή αντιθέτων σε ένα
σύνολο με ευρυθμία, ορθή αναλογία και τέλεια συναρμογή.

10.ΑΝΔΡΕΙΑ «Ανδρεία εστί έξις ψυχής ακίνητος υπό φόβου, επιστήμη των κατά
πόλεμον πραγμάτων, θάρσος πολεμικόν, εγκράτεια ψυχής προς τα φοβερά και
δεινά, τόλμη υπηρετική φρονήσεως, ευθαρσία επί θανάτου προσδοκίας, έξις
διαφυλακτική λογισμών ορθών εν κινδύνοις».

11. ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ η πορεία και ο τελικός προορισμός της πορείας του
ανθρώπου όταν ταυτίζονται με τον λόγο (σκοπό) της ύπαρξης του.

12. ΓΝΩΘΙ ΣΕΑΥΤΟΝ Η αυτογνωσία μας για το ποιοι είμαστε από που προερχόμαστε, σε ποιό σχέδιο εντασσόμαστε και ποιο προορισμό έχουμε.

Αυτές οι αξίες δημιουργούν τις αρχές ως σημεία αναφοράς κοινωνικού συστήματος τα οποία δημιουργούν συγκεκριμένο λειτουργικό πλαίσιο.


ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΩΣ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.


1. ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ: ως την τέχνη να φθάνεις στην αλήθεια και καταλήγει σε σωστά
συμπεράσματα.

2. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ: Σε μια ελεύθερη κοινωνία, διασφαλίζεται η δικαιοσύνη και η αξιοκρατία, οι πολίτες αγωνίζονται ανεμπόδιστα για την ανανέωση νόμων και θεσμών.

3. ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ: Η άσκηση πολιτικής ή πολιτειακής δράσης είναι
υποχρέωση όλων των πολιτών. Η συμμετοχή στο εκλέγειν - εκλέγεσθαι, στο
συνέρχεσθαι, συμμετοχής στα κοινά και στην άσκηση ελέγχου εξουσίας.

4. ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ: Είναι η εκδήλωση της ελεύθερης βούλησης των
ατόμων της πολιτείας μέσα όμως στα πλαίσια της κοινωνικής ελευθερίας η οποία
προηγείται σε κάθε περίπτωση.

5. ΙΣΟΝΟΜΙΑ: Είναι αφενός η ισότης των πολιτών έναντι του Νόμου και η
εφαρμογή του Νόμου αδιακρίτως από όλους τους πολίτες και αφετέρου η
λειτουργία χωρίς την ελάχιστη αλληλεξάρτηση Νομοθέτη και εκτελεστικής
Εξουσίας.

6. ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ: Είναι οι μηχανισμοί οι οποίοι εγγυούνται την αντιμετώπιση των
Πολιτών με ισότητα εκ μέρους της Πολιτείας καθώς και η πραγματική
αμοιβαιότητα σχέσεων Πολιτών και Πολιτείας.

7. ΙΣΟΚΡΑΤΙΑ: Είναι το βάρος των αποφάσεων της Πολιτείας να ισοκατανέμεται σε
όλους τους Πολίτες χωρίς διακρίσεις, εξαιρέσεις κλπ.

8. ΙΣΗΓΟΡΙΑ: Οι ίδιοι να έχουν ίσο δικαίωμα αγόρευσης.

9. ΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ: Αποσκοπώντας στην απόδοση της να εντάσσεται
η κατανομή όχι μόνο των αξιωμάτων, αλλά γενικώς η αξιακή ισότητα, με την οποία
η πολιτεία εξοπλίζει τα πρόσωπα κατά τις δικαιϊκές τους σχέσεις.

10. ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ: Έχει σκοπό τη διατήρηση της πολιτείας εντός του
συστήματος αξιών και αρχών. Η αδικοπραξία κατά μέλους του σώματος της
πολιτείας λογίζεται ως αδικοπραξία κατά της πολιτείας, έτσι η πολιτεία είναι
υπεύθυνη να σταματήσει την αδικία αν βρίσκεται σε εξέλιξη και σε κάθε
περίπτωση να την εξαλείψει ανάλογα με το αδίκημα με διόρθωση ή με τιμωρία. Να
διανέμεται «μή προς τον λόγον αλλά προς την διάνοιαν του νομοθέτου σκοπείν».
Και προς τις δύο λοιπόν κατευθύνσεις, τόσο η διανεμητική όσο και η διορθωτική
δικαιοσύνη εκφράζουν την αρχή της αναλογικότητας ως θεμέλιο της ιδανικής και
ολοκληρωμένης απόδοσης του δικαίου.

11.ΦΡΟΝΗΣΗ: Είναι η αιτία του «πράττειν ορθώς». Τρόπος σκέψης και αντίστοιχη πρακτική που χαρακτηρίζεται από λογική, σύνεση, ωριμότητα.
Η φρόνηση είναι «η δημιουργική δύναμη της ανθρώπινης ευζωίας», η οποία
υπερβαίνει τη γνώση, μπορεί να διακρίνει το ορθό από το εσφαλμένο και
επιτρέπει στον άνθρωπο να σταθμίσει το «δέον γενέσθαι».
Είναι εκείνη που παράγει το φρόνημα, το οποίο ζωογονεί και οργανώνει την
πράξη, καθώς εμπεριέχει το πλαίσιο της σκέψης, της γνώσης και βούλησης, που
είναι οι αρχές πάνω στις οποίες εδράζεται η πράξη...

12. ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ: Η έννοια της σωφροσύνης είναι νοητική λειτουργία και ορίζεται ως έλεγχος των συναισθημάτων «το κρατείν ηδονών και επιθυμιών», με το να είσαι
μέσω της Λογικής Κύριος του εαυτού σου. Σωφρονέω σημαίνει συγκροτούμαι,
συνέρχομαι, γίνομαι κύριος εμ ́αυτου.

13.ΑΙΔΩΣ : Εκφράζει την ιδιότητα του ανθρώπου να αποφεύγει κάθε πράξη του που αντιβαίνει στον καθιερωμένο εθιμικό κώδικα του κοινωνικού του περιβάλλοντος με κίνητρο τον σεβασμό και την σεμνότητα.
Η αιδώς κατοχυρώνει την αξιοπρέπεια του ατόμου, γιατί το εμποδίζει να
παραδοθεί στο χάος των παρορμήσεων του και το υποχρεώνει να συμμορφωθεί
με ότι το διαφοροποιεί από τα άλλα έμβια όντα: το λόγο. Παράλληλα περιστέλλει
τις εγωιστικές τάσεις του την ιδιοτέλεια, την επιθετικότητα, την απληστία και
τονώνει σε αυτό τις δυνάμεις εκείνες που συντελούν στην εμπέδωση της
κοινωνικής αρμονίας.

14. ΣΕΒΑΣΜΟΣ: Ο κόσμος που μας περιβάλλει διέπεται από σεβασμό ο οποίος
εντάσσεται στους κανόνες και στις αρχές της νομοτέλειας οι οποίες
περιλαμβάνουν και τον άνθρωπο ως τμήμα του συμπαντικού συνόλου.
Ο σεβασμός εκδηλώνεται συμπαντικά στις σχέσεις ανάμεσα των νοημόνων όντων
με πλήρη αμοιβαιότητα, μέσα σε αυτήν την αμοιβαιότητα του σεβασμού βρίσκεται
ο άνθρωπος μεταξύ των δημιουργών του ως ομοίωμα τους, του φυσικού και
κοινωνικού περιβάλλοντός του και ως συμπαντικό όν με τον εαυτόν του.
Ο άνθρωπος οφείλει να σέβεται τον θείο δημιουργό του και αμοιβαία ο δημιουργός
σέβεται το δημιούργημά του. Ο θεός που προβάλλουν τα Ιερατεία και τα δόγματα
δεν έχει κανένα σεβασμό για τον άνθρωπο και γενικότερα για την ανθρώπινη
φύση επειδή τον θέλει σε ζωώδη κατάσταση που σημαίνει ότι αυτός ο θεός δεν
είναι ο Δημιουργός του. Ο σεβασμός δεν απαιτείται ούτε ζητείται αλλά αποκτάται
και διατηρείται με συνεχή προσπάθεια.

15.ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ : «Σύμφωνα με την αξία του πρέπει να πράττει και να τιμάται ο κάθε άνθρωπος».

ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ: Ο όρος αξιοκρατία δηλώνει την αρχή σύμφωνα με την οποία η ανάληψη αξιωμάτων και θέσεων δημοσίων ή μη, η αναγνώριση και η επιβράβευση προσπαθειών γίνονται με βάση την προσωπική αξία του καθενός, χωρίς να παρεμποδίζονται απ’ την οικονομική του, ή την κοινωνική του θέση.
Συνιστά κίνητρο για ενεργοποίηση των δυνάμεων, μεγαλύτερη προσπάθεια,
ανάληψη πρωτοβουλιών και αύξηση της αποδοτικότητας του ατόμου. Εγείρει την
αγωνιστικότητά του, με την οποία αντιμάχεται κάθε εμπόδιο για την πραγμάτωση
των στόχων του.

ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ: Αναπτύσσεται η ευγενής άμιλλα μεταξύ των μελών της κοινωνίας και καλλιεργείται η κοινωνική συνείδηση, η κοινωνική ισορροπία, η δικαιοσύνη, η συνεργασία και η αλληλεγγύη.
Οι πολίτες αξιολογούνται με δίκαια και αντικειμενικά κριτήρια, ικανοποιείται το
δημόσιο περί δικαίου αίσθημα και αναπτύσσεται εμπιστοσύνη στους κοινωνικούς
θεσμούς και πολιτειακούς νόμους.

16.ΦΙΛΟΤΗΣ : Η Φιλότητα ως κάθε είδους φυσική ελκτική δύναμη, κάθε είδους
δύναμη κοινωνικής συμφιλίωσης και ενότητας ή κάθε είδους δύναμη ανοσίας και
ομοιόστασης ενός οργανισμού.
Ως κοινωνική ελκτική δύναμη υποβάλλει την εικόνα του αδιαίρετου σώματος μιας
πόλης, της συλλογικής ψυχής της, στην οποία επικρατεί η ομόνοια και η ενότητα
όλων των πολιτών. Σε αυτή την πόλη και σε αυτή την κοινωνία επικρατεί, η
απόλυτη συν-χώρηση ακόμα και των αδιαχώριστων, κοινωνικά ατόμων. Τέλος,
πνευματικά, Η Φιλότητα είναι η ενωτική δύναμη με αποτέλεσμα την ηρεμία και την γαλήνη της συνειδητότητας, η οποία έχει γίνει ένα με τον εαυτό της.

17.ΦΙΛΟΤΙΜΙΑ: Η έννοια αναδεικνύει πρωτίστως το κίνητρο για τιμητική διάκριση,
υπεροχή, δόξα. Είναι η έντονη αίσθηση της τιμής και της αξιοπρέπειας .., εννοείται η φιλοτιμία, η οποία δεν εξαντλείται στο ατομικό συμφέρον αλλά διοχετεύεται στην κοινωνική προσφορά, ενσωματώνει δηλαδή την ατομική φιλοδοξία στις κοινωνικές αξίες, ώστε αυτή να λειτουργεί προς όφελός της κοινωνίας.
Η φιλοτιμία εκτιμάται και αποδίδεται στο άτομο από όλο το σώμα της κοινωνίας
και όχι από κάποια συγκεκριμένη κοινωνική ομάδα, σύλλογο, τάγμα ή στοά.

18.ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ: Είναι οι εντυπώσεις επί των αισθήσεων από πράξεις ,
συμπεριφορές, ενέργειες, παρουσιάσεις, σκέψεις οι οποίες προβάλλουν
μεγαλειωδώς το πρέπον, το αρμόζον, το ωραίο, το ενάρετο, το δίκαιο.
Όσο η συνειδητότητα του ανθρώπου βρίσκεται εναρμονισμένη με τον σκοπό
ύπαρξης του τόσο η μεγαλοπρέπεια εκπέμπεται σε κάθε εκδήλωση του.
Η μεγαλοπρέπεια απομακρύνει τον άνθρωπο από την μικροπρέπεια την
μεμψιμοιρία.
Είναι χαραγή στο ελληνικό γένος η μεγαλοπρέπεια. Η κληρονομιά του γένους μας
στον πλανήτη γαία χαρακτηρίζεται πρωτίστως από μεγαλοπρέπεια.


ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΒΑΣΙΚΗ ΑΞΙΩΣΗ ΚΑΘΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΠΡΑΞΗΣ Η ΕΚΦΡΑΣΗΣ.


1.0. ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗΣ

1.1. Έχεις την Ελευθερία να κάνεις ότι θέλεις αρκεί να έχεις την ικανότητα της
πλήρους και απόλυτης επανόρθωσης της πράξης σου.
1.2. Έχεις την Ελευθερία να βλάψεις να αλλοιώσεις να καταστρέψεις ακόμα και
να σκοτώσεις μερικώς ή ολικώς σωματικά ή ψυχικά μόνο όταν μπορείς να
επανορθώσεις απόλυτα και ολοκληρωτικά αυτό που έβλαψες αλλοίωσες
κατάστρεψες ή σκότωσες.
1.3. Ακόμα και η σκέψη για οποιαδήποτε αλλαγή στο υλικό ή ψυχικό ή
πνευματικό επίπεδο που απευθύνεται σε ανθρώπους υπόκειται στον νόμο
της πλήρους και απόλυτης επανόρθωσης. Η καλλιέργεια οποιασδήποτε
σκέψης επιθυμίας ή σχεδίου γίνεται χωρίς να τηρείται αυτός ο νόμος είναι
ήδη συνειδησιακός θάνατος.
1.4. Είναι έγκλημα κατά της πολιτείας και όλων των πολιτών να αφαιρέσεις να
πάρεις να μεταλλευτείς οτιδήποτε χωρίς να έχεις την δυνατότητα να το
αντικαταστήσεις πλήρως και επακριβώς.
1.5. Είναι έγκλημα κατά της πολιτείας και όλων των πολιτών αποφάσεις σου να
δημιουργούν ανεπανόρθωτες βλάβες στην οικονομία, στα κοινωνικά
δρώμενα, στην παιδεία, στην εργασία, στην ασφάλεια, στην ασφάλιση, στην
πρόνοια , στην αφθονία, στην αισθητική και στην κοινωνική αρμονία.
1.6. Είναι έγκλημα κατά της πολιτείας και όλων των μελών της κάθε παρέμβασης
σου η οποία είναι ανεπανόρθωτη.
1.7. Η παράβαση του νόμου της πλήρους και απόλυτης επανόρθωσης σε θέτει
εκτός του σώματος της πολιτείας της κοινωνίας σε οδηγεί στην θανατική
καταδίκη της συνειδητότητός σου.
1.8. Η φυσική τιμωρία ανήκει στην πολιτεία και στους νόμους της.

2.0. ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ

2.1.Έχεις το δικαίωμα να κάνεις ότι θέλεις αρκεί να έχεις εφαρμόσει και δεχτεί με
προσομοίωση το αποτέλεσμα των πράξεων σου ή των επιλογών σου και των
εκφράσεων σου πρώτα στον εαυτόν σου.
2.2.Μπορείς να κάνεις σε συνάνθρωπο σου ότι θέλεις αρκεί να το έχεις δεχτεί
αυτό πρώτα για τον εαυτόν σου.
2.3.Μπορείς να κάνεις ότι θέλεις αρκεί να έχεις δεχτεί αυτό πρώτα για τον
εαυτόν σου και για το περιβάλλον σου.
2.4.Οτιδήποτε δεν είναι δεκτό για τον εαυτόν σου δεν μπορείς να το κάνεις ή να το
επιβάλλεις σε άλλον.
2.5.Οτιδήποτε δεν είναι δεκτό για τα παιδιά σου δεν μπορείς να το κάνεις για
παιδιά άλλων.
2.6.Οτιδήποτε δεν είναι δεκτό για το δικό σου περιβάλλον δεν μπορείς να το
κάνεις για την κοινωνία ή τμήμα της κοινωνίας.
2.7. Η παράβαση του νόμου της προσομοίωσης σε θέτει εκτός του σώματος της
πολιτείας της κοινωνίας σε οδηγεί στην θανατική καταδίκη της
συνειδητότητος.
2.8. Η φυσική τιμωρία ανήκει στην πολιτεία και τους νόμους της.

3.0. ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ

3.1.Έχεις το δικαίωμα να κάνεις ότι θέλεις αρκεί το κίνητρο των πράξεων σου των
επιλογών σου και των εκφράσεων σου να είναι σε δημόσια θέα.
3.2. Το κίνητρο για κάθε σου πράξη ή επιλογή ή έκφραση σου πρέπει να
εκτίθεται δημόσια κα να είναι καταξιωμένη με αρετή.
3.3. Για οτιδήποτε επιδιώκεις δεν είναι απομονωμένο και κρυφό από το σώμα της
πολιτείας.
3.4. Κάθε πρόταση κάθε ιδέα κάθε καινοτομία σε οποιαδήποτε μορφή της
τεχνολογίας της επιστήμης της τέχνης ως και κανόνες νόμοι διδασκαλία
καθοδήγηση πρέπει να άπτονται του αξιακού συστήματος του ανθρώπου και
ανήκει σε όλη την κοινωνία και όλοι οι πολίτες έχουν πρόσβαση στην
διαδικασία που δημιουργείται.
3.5. Η διαδικασία και η εφαρμογή σε κάθε σου πρόταση καινοτομία σκέψη πρέπει
να είναι εναρμονισμένη στον αξιακό άξονα και να βρίσκεται μέσα στο πλαίσιο 
των λειτουργικών αρχών της πολιτείας ώστε να αποτελεί διαχρονική
ανελικτική αναβάθμιση όλης της κοινωνίας συνολικά
3.6. Η κάθε καινοτομία πρόταση σκέψη είναι διατύπωση συμπαντικής μνήμης και
ως τέτοιας ανήκει κληρονομικά σε όλους τους πολίτες. Όλοι οφείλουν να την
σέβονται επειδή η ασέλγεια εις βάρος της είναι ασέλγεια κατά όλης της
κοινωνίας.
3.7. Επειδή οι καινοτομίες ανήκουν σε όλη την κοινωνία η πολιτεία και τα μέλη
της οφείλουν να τις προστατεύουν επί ποινή τιμωρίας σε όσους παραβαίνουν
αυτήν την υποχρέωση. Όποιος προτείνει οτιδήποτε με κίνητρο στοχευόμενα
το κακό της πολιτείας στην οικονομία, στα κοινωνικά δρώμενα, στην παιδεία,
στην εργασία, στην ασφάλεια, στην ασφάλιση, στην πρόνοια, στην αφθονία,
στην αισθητική και στην κοινωνική αρμονία έχει ήδη θέσει τον εαυτόν του
στην συνειδησιακή λήθη και έχει υποστεί θάνατο της συνειδητότητός του.
3.8.Οι άρχοντες και οι υπεύθυνοι της πολιτείας οφείλουν να προστατεύουν με την
ίδια την ζωή τους κάθε κληρονομιά της πολιτείας και του έθνους μας


H «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ» λειτουργεί με άξονα τον πολίτη ο οποίος συμμετέχει με τον δυνατότερο και αποτελεσματικό τρόπο στην κρίση των καταστάσεων αποφάσεων δεδομένων και στην άσκηση εξουσίας, ουσιαστικά είναι αυτός που άρχει πολιτικά στην ελλήνων πολιτεία.

----------------------------------------------------------------------------------

ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ 

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ

ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

 

ΠΗΓΗ https://esylemesou1.blogspot.com

 

ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΜΗΝ ΚΑΘΕΣΑΙ ΑΛΛΟ ΑΜΕΤΟΧΟΣ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΟΥ.

ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΛΛΟ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΟΥΝΕ ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.


ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΓΕΝΕΙΣ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΤΗΝ ΙΕΡΗ ΜΑΣ ΧΩΡΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝΕ ΟΛΑ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝΕ ΟΛΑ ΕΤΟΙΜΑ ΜΕΛΕΤΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΟΥΝΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝΕ.


ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΜΟΝΟ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΟΥΝΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟΝ ΑΣΤΑΘΜΗΤΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΙΕΡΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝΕ ΣΑΝ ΧΑΡΤΙΝΟΙ ΠΥΡΓΟΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΔΗΘΕΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ

ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ


ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ


ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΕΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΗΝ ΛΕΩΦΟΡΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ


ΑΝ ΟΧΙ ΤΩΡΑ ΠΟΤΕ, ΑΝ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΙΟΣ...


ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ  ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ

ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΛΑ ΝΑ

 ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ Ε.ΣΥ ! ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΕΤΥΧΑΝ!

Η Ελλήνων Συνέλευσις αναγγέλλει σε όλους τους πολίτες ότι διαθέτει στην διαχείρισή της ακίνητα για την δημιουργία αυτόνομων τοπικών οργανισμών Ελλήνων Συνέλευσις και ζητάει άτομα για την επάνδρωσή τους.


ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ:


ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ 


ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΙΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ

(συνδεσμος)


ΣΤΟΧΟΣ ΣΚΟΠΟΣ Κ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΚΛΗΣΕΩΝ
(συνδεσμος)



ΙΕΡΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ “ΕΠΙΚΛΗΣΕΙΣ” ΤΟΥ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΕΝΟΥ ΙΕΡΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥΣ ΣΕ 3 ΤΡΕΙΣ ΜΟΡΦΕΣ ΓΡΑΦΗΣ:
                                                      (συνδεσμος)


Ο ΙΕΡΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΑΙ Η ΔΟΜΗ Η ΣΥΣΤΑΣΗ 

ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ 600 ΕΞΑΚΟΣΙΑ
(συνδεσμος)


ΤΟ ΤΡΙΠΤΥΧΟ "ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ, ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ-ΠΟΛΙΤΗΣ-ΠΟΛΙΤΕΙΑ, ΙΣΟΔΥΝΑΜΙΑ-ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ-ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ"
(συνδεσμος)

Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΟΡΚΙΣΜΕΝΩΝ Ε5
(ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ)

==========================================================================================

ΣΤΟΧΟΙ-ΣΚΟΠΟΙ-ΣΧΕΔΙΟ

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
(ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ)

ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
(ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
(ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ)

ΤΟ ΥΨΙΣΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΦΘΕΡΩΣΗΣ ΣΟΥ!!!!
(ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ)

===================================================================================
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
ΠΡΟΣΦΟΡΑ 600 ΔΙΣ
(ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ)

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΜΕΤΟΧΩΝ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ
(ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ)

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΠΡΟΣ ΤΧΣ
(ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΟΜΗΣΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΥΣ
(ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ)

==========================================================================
ΠΡΟΦΙΛ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ(ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ)

ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ
(ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ)

===================================================================================
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ-ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!!!
(ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ)


ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ
(ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ)

===================================================================================
ΣΕΛΙΔΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ SITE E-SY NEWS
(ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ)

ΑΛΦΕΙΟΣ ΠΟΤΑΜΟΣ 
(ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ)

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΔΩΡΕΑΝ


===================================================================================

Πέμπτη 24 Ιουνίου 2021

ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ


Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΡΟΛΟΣΤΗΣ ΣΤΗ ΣΥΝΟΧΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΗΣ ΥΠΑΙΘΡΟΥ. Η ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΒΑΣΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΑΔΙΕΞΟΔΩΝ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤ’ ΕΠΕΚΤΑΣΙΝ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ Η ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΗ ΜΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΠΤΩΣΗ 30% ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΑΛΑΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΤΩΣΗΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΖΩΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ Η ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΕΙΝΑΙ ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΟΠΩΣ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΒΕΡΓΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’’, ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ’’ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ ΣΟΥΦΛΕΡΟ. ΒΕΡΓΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ , ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ : vergisalexander@gmail.com – 693 6462 888

ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ή ''ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ'' ;


ΣΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΗΣ ΘΡΕΠΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΤΡΟΦΩΝ ΟΔΗΓΗΣΕ Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΟΙ ΥΠΕΡΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ, ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΦΥΤΟΦΑΡΜΑΚΑ ΚΛΠ. ΤΟ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΛΕΟΝ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΤΟ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΚΑΙ ΘΡΕΠΤΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ. ΕΝΩ Ο ΧΡΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ''ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ'' ΜΕΛΕΤΩΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΥΓΕΙΑ ΜΕ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. ΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΠΛΙΑΤΣΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΛΑΡΙΣΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’’, ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ’’ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΜΥΛΩΝΑ. ΜΠΛΙΑΤΣΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ , ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν ΛΑΡΙΣΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ : antmpliatsios@gmail.com – 697 365 6136

Τετάρτη 23 Ιουνίου 2021

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ( ΜΕΡΟΣ 9ο ): Τ...


ΟΙ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΟΖ, ΥΦΑΛΟΚΡΗΠΙΔΑ, ΑΙΓΙΑΛΙΤΙΔΑ ΖΩΝΗ, ΑΡΧΙΠΕΛΑΓΙΚΑ ΚΡΑΤΗ, ΠΕΡΙΟΧΗ –«ΔΙΕΘΝΗΣ ΒΥΘΟΣ», ΑΝΟΙΚΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟΣ ΕΝΑΕΡΙΟΣ ΧΩΡΟΣ ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΙ ΔΙΕΞΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ. ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΗΡΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΕΚΤΙΚΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΘΑΛΑΣΣΩΝ ΣΗΜΕΡΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗ ΚΑΙ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗ. ΟΜΩΣ ΚΑΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ , ΚΑΝΕΝΑΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΠΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ. ΔΕΝ ΧΑΡΑΧΤΗΚΕ ΠΟΤΕ ΑΙΓΙΑΛΙΤΙΔΑ ΖΩΝΗ ,ΣΥΝΟΡΕΥΟΥΣΑ ΖΩΝΗ , ΔΕΝ ΧΑΡΑΧΤΗΚΕ ΠΟΤΕ ΑΟΖ. ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΑΝΑΛΥΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’’, ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ’’ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ ΣΟΥΦΛΕΡΟ. ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ : ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: pashalidisdimitris1234@gmail.com – 698 589 9126

ΑΜΥΘΗΤΗ Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΔΕΗ


«Η ΔΕΗ δεν έχει χρήματα ούτε για να αγοράσει… κολώνες», ΔΗΛΩΣΕ Ο Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ, ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΜΠΟΥΡΙΝΙ ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ. ΣΤΟ «ΓΑΪΤΑΝΑΚΙ» ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΔΕ, Η ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥ ΦΟΡΕΑ , Η ΟΠΟΙΑ ΑΓΓΙΖΕΙ ΜΕ ΤΑ ΒΙΑΣ ΤΑ 700 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ. ΟΜΩΣ ΑΝ ΕΞΕΤΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 150 ΕΚ. ΕΥΡΩ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΕΤΗΣΙΑ ΔΑΠΑΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΥΨΗΛΗΣ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΗΣ ΤΑΣΗΣ, 208.ΟΟΟ ΧΛΜ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΥΨΗΛΗΣ ΤΑΣΗΣ ΕΝΩ ΟΙ ΥΠΟΣΤΑΘΜΟΙ, ΥΔΡΟΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ, ΚΒΑΝΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΛΙΓΝΙΤΟΡΥΧΕΙΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΞΙΑ ΠΟΛΛΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ. ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ, ΤΑ ΑΔΗΛΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ Η ΜΙΚΡΟΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ ΠΟΥ ΕΚΜΗΔΕΝΙΣΑΝ ΤΗΝ ΔΕΗ ΑΝΑΛΥΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΟΥΛΑΤΣΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΚΟΖΑΝΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’’ , ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ’’ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ ΣΟΥΦΛΕΡΟ. ΠΟΥΛΑΤΣΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ , ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΚΟΖΑΝΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ : jpoulatsoglou@gmail.com – 697 8330 444

Σάββατο 19 Ιουνίου 2021

Η ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ


Η ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΗ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΜΗΣ ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Η ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΙΣΤΑΤΟ ΑΠΟ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΣΦΑΓΕΣ, ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΓΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ, ΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΘΡΑΚΗ. ΤΟ ΜΟΝΟ "ΕΓΚΛΗΜΑ" ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΖΟΥΣΑΝ ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΖΗΣΕΙ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΕΙΣΒΟΛΕΣ. ΠΩΣ ΚΙΝΗΘΗΚΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΕΙΧΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ; ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΙΛΑΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΟ Β’3 ΝΟΤΙΟ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’’, ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ’’ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΜΥΛΩΝΑ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ , ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β’3 ΝΟΤΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ : anagnostopoulos2828@gmail.com – 697 497 4441

ΕΝΟΡΙΕΣ: ΟΙ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ (ΜΕΡΟΣ Β)


ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΟΡΙΖΕΙ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ. ΟΜΩΣ ΤΟ ΔΑΙΔΑΛΩΔΕΣ ΠΟΛΥΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΝΟΜΟΛΟΓΙΕΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ . ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΑΔΙΚΟ ,ΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΤΩΝ . ΚΑΙ ΕΝΩ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΦΑΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ,ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΥΠΕΡΟΓΚΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΔΡΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΝΟΜΙΚΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΠΑΛΛΑΓΜΕΝΑ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΙΣΦΟΡΑ. ΚΡΑΤΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΝΤΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΤΟΥΣ ΑΔΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΦΕΡΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΖΙΝΤΖΙΟΣ ΣΤΕΡΙΟΣ , ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΣΕΡΡΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’’ , ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ’’ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ ΣΟΥΦΛΕΡΟ.

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-21: ΜΕΤΕΞΕΤΑΣΤΕΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ


ΣΕ ΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ, ΜΕ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ , ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ. ΕΝΩ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΩΣ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ ΤΙΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΚΑΙ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΩΝ, ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΝ ΜΙΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΜΕ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ. ΤΟΝ ΤΡΑΓΙΚΟ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2020-2021 ΑΠΟΤΙΜΑ Η ΚΥΡΙΑ ΤΣΙΜΠΟΓΙΑΝΝΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’’ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ’’ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ ΣΟΥΦΛΕΡΟ.

Σάββατο 12 Ιουνίου 2021

Η ΠΡΟΔΗΛΗ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ


ΣΩΡΕΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ Η ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΕΛΕΝΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΛΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΣΥΛΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΝ ΩΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΣΕ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. ΜΟΝΟ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΕΦΟΣΟΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΈΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΕΧΟΥΝ ΕΚ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ. ΤΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΓΕΙΡΟΝΤΑΙ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΕΙ Η ΚΥΡΙΑ ΤΣΙΜΠΟΓΙΑΝΝΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’’ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ’’ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ. ΤΣΙΜΠΟΓΙΑΝΝΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ , ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ : tsimpogiannipanagiota@gmail.com – 697 184 2392

Η ΔΙΑΒΛΗΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ (ΜΕΡΟΣ Γ)


ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΝΕΙΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΟΥΣΑ ΣΗΜΑΣΙΑ, ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΗΚΕ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΤΟΥ 2019,ΦΤΑΝΕΙ ΣΕ ΟΔΥΝΗΡΕΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΟΠΟΥ ΤΑ ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΑΡΜΟΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΦΟΡΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΒΑΡΑΘΡΩΣΗ ΤΗΣ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΣΩΡΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ.ΤΕΛΙΚΑ, ΠΩΣ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ Η ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ; ΤΙ ΟΡΙΖΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ; ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ; ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ- ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΡΩΤΕΣ, ΕΛΕΓΞΙΜΕΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ-ΔΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΔΕΛΕΧΗ ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΖΙΝΤΖΙΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΣΕΡΡΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ΄΄,ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ’’ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ ΣΟΥΦΛΕΡΟ. ΤΖΙΝΤΖΙΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ , ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΣΕΡΡΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: tzintzioss@gmail.com – 697 7600 939 ΜΕΡΟΣ Α: https://youtu.be/ctYAhCbW8pU ΜΕΡΟΣ Β: www.youtube.com/watch?v=BvCYk0oe-DQ&l...

ΑΤΖΕΝΤΑ 21: ΘΕΩΡΙΑ ΣΥΝΟΜΩΣΙΑΣ Ή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ; (ΜΕΡΟΣ Ε)


ΑΝ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΜΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΩΝ ΣΑΡΑΝΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΤΗΣ ΑΤΖΕΝΤΑ 21 ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΖΟΦΕΡΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟΝ 21ΟΥ ΑΙΩΝΑ. ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΝ ‘’ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ’’ ΧΑΡΑΧΤΗΚΕ Η ΑΤΖΕΝΤΑ 21 Η ΟΠΟΙΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΟ ΠΟΙΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΒΟΥΛΕΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΤΟΥ Δ.ΝΤ ΕΠΕΡΧΕΤΑΙ Η ΤΕΧΝΗΕΝΤΩΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ. ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΖΕΝΤΑ 21 ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΠΛΙΑΤΣΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΛΑΡΙΣΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’’, ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ’’ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΜΥΛΩΝΑ. ΜΠΛΙΑΤΣΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ , ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν ΛΑΡΙΣΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ : antmpliatsios@gmail.com – 697 365 6136

ΣΥΜΒΑΣΗ COOPER: Η ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΟΡΥΚΤΟΥ ΜΑΣ ΠΛΟΥΤΟΥ - 06/09/2021


Η Μαρίνα Κυριακοπούλου, υποψήφια βουλευτής της ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ, στην εκπομπή «ΩΡΑ ΔΡΑΣΗΣ» με την Ασημίνα Τσιριγώτη. Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΑΥΤΗ ΕΠΙΚΥΡΩΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟ 2220/1940 (ΦΕΚ65/Α'/17.02.1940 και ΦΕΚ 65/Β'/17.02.1940). Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΚΟΥΠΕΡ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΦΗ ΤΟ 1940 ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΑ ΓΕΩΡΓΙΟ ΚΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ Ι. ΜΕΤΑΞΑ ΚΑΙ ΤΗΝ HUGH COOPER co Η ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΑ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΓΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΡΑ ΤΟΥ ΑΧΕΛΛΩΟΥ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΥΔΑΤΙΝΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΓΕΙΟ ΚΑΙ ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΟ ΠΛΟΥΤΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΟΠΩΣ ΤΑΛΕΓΟΜΕΝΑ «ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ ΟΡΥΚΤΑ» ΣΙΔΗΡΟ, ΧΡΩΜΙΟ, ΝΙΚΕΛΙΟ, ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΕΥΜΑΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ, ΑΕΡΙΟ ΚΛΠ. ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΥΠΕΔΑΦΙΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΑΚΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΕΘΗΚΑΝ ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΕΝΟΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ CONSORTΙUM 10 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ.